Peluang Datang Secara Tiba-tiba...

by - November 23, 2020

Peluang yang besar itu datang secara tiba-tiba...

Datang tak tentu masa...
Datang disaat kita sempit dan susah...
Nilailah peluang itu dengan bijaksana...
Rebutlah peluang besar itu...
Kerana peluang besar itu boleh berlalu dengan tiba-tiba...
Jangan jadikan seribu alasan untuk tidak merebut peluang yang besar itu

- Almarhum Buy Hamka - 



Untuk itu, CikHas ingin bantu korang yang ingin mencari peluang tambah pendapatan. Jom sama-sama buat bisnes MEERACLE bersama CikHas dalam team The Sash Beauty. 


Dengan pengalaman CikHas selama 3 tahun lebih dalam bisnes MEERACLE, dan CikHas sebagai Diamond Stokis MEERACLE, CikHas yakin 200% yang CikHas dapat guide korang untuk bisnes SELAGI MANA korang berusaha 300% untuk bisnes!


Bisnes adalah tanggungjawab sama-sama. Namun, kita sendiri yang perlu meletakkan dan memberikan sebanyak mungkin usaha, doa, kesungguhan, ilmu dan perjuangan untuk berjaya.


CikHas tak menjanjikan bulan dan bintang akan jatuh ke riba bila uols join team The Sash Beauty bersama CikHas... namun apa yang pasti, selagi mana uols nak berusaha capai impian uols, CikHas akan sentiasa ada untuk uols!




Jangan lengah lagi. Masa tak tunggu kita. Peluang pun tak tunggu kita dan tak selalu datang. Jadikan ujian pada musim Covid-19 ini yang tak tau bila akan berakhir, sebagai peluang untuk kita cari pendapatan. Allah pasti akan berikan rezeki pada yang berusaha, kerana salah satu punca rezeki yang Allah janjikan ialah rezeki kerana USAHA!


Whatsapp CikHas... and let's do it together!

You May Also Like

0 Comment