Moment Kenangan CikHas Bersama Founder Meeracle - Puan Meera Nordin

by - March 25, 2020

Adakalanya, bila CikHas imbas kembali kenangan sepanjang jalankan bisnes Meeracle lebih kurang 3 tahun ni, rasa macam mimpi jadi kenyataan. 


Sungguh, CikHas sangat bersyukur kerana langkah pertama yang CikHas ambik untuk mulakan bisnes Meeracle adalah pintu rezeki yang Allah kurniakan buat CikHas dan keluarga dan juga team kesayangan CikHas iaitu Meeracle Empire ByCikhas. CikHas rasa sangat bertuah kerana dijodohkan dengan Meeracle. 


Founder Meeracle iaitu Puan Meera Nordin banyak membantu CikHas dan kami semua di bawah naungan Meeracle untuk sama-sama menjana pendapatan dan sedikit demi sedikit mencapai impian dan matlamat kami. Ye lah, zaman sekarang, kita perlukan bisnes dan founder yang dapat sama-sama berjuang bersama-sama. 


Harini, CikHas nak share moment kenangan CikHas bersama Founder Meeracle yang sangat kami hormati dan sayangi iaitu Puan Meera Nordin.

Pertama kali jumpa Founder Meeracle, Puan Meera Nordin di Bisnes Talk Meeracle JB, pada 24hb November 2018.

Pertemuan pertama ini, yang menjadikan CikHas bertambah yakin dan bersemangat untuk berbisnes Meeracle. 



Pillow Talk Bersama Puan Meera Nordin di Villaku Residence, Balok, Kuantan (Julai 2019).
Masa tu, CikHas dapat Top Sale Agent

Memang best sangat! 2 hari 1 malam dapat meluangkan masa bersama-sama Puan Meera dan juga Top Sale Agent yang lain. 



Business Talk Meeracle lagi pada Disember 2019!

Business Talk kalini sangat special sebab CikHas bawak team CikHas hadir sekali untuk berjumpa dengan Puan Meera. Masing-masing seronok habis dapat jumpa Founder Meeracle. Dan kali ni, ada Mr Raden Era sekali! Beliau adalah Emcee Meeracle. 



Kali kedua Dinner Team Master Masdiana di Melaka, pada 26 Januari 2019).



TERBARU!

Dinner HQ Meeracle pada Februari 2020 lepas.


Moment kenangan bersama Puan Meera akan sentiasa dalam ingatan dan ia adalah antara business journey CikHas bersama Meeracle. Semoga akan ada lagi pertemuan antara kami dan rakan-rakan Meeracle yang lain. InsyaAllah. 


Nak jadi sebahagian team CikHas, boleh terus contact CikHas. Nak tanya dulu pun takper, boleh ajer. Itu jer untuk hari ini, sampai jumpa lagi! Whatsapp SINI

You May Also Like

0 Comment