TOP Fighter October 2020 - Bali Challenge Winner!

by - November 05, 2020

Hi uols.

Apa khabar harini? CikHas doakan agar uols sentiasa sihat. Jangan lupa, rutin penjagaan kulit yang mesti kita konsisten buat setiap hari. Kat SINI uols boleh baca Tips Kecantikan Kulit yang CikHas share dengan sepenuh kasih dan sayang gitu. Nak bertambah kasih sayang lagi, belilah produk MEERACLE dari CikHas tau hehe. Nanti CikHas akan guide kat uols camner nak dapatkan kulit yang sihat, berseri-seri dan flawles macam Scha Al-Yahya dan CikHas, ahh gituuuu :P


Okey, actually harini CikHas nak share kegembiraan CikHas tentang.... jeng jenggg jengggg!


CikHas telah memenangi:

Bali Challenge sebagai TOP Fighter October 2020!

Apa yang CikHas akan dapat sebagai Pemenang Bali Challenge - TOP Fighter October 2020 ni? Alhamdulillah, MEERACLE HQ akan menaja sepenuhnya percutian CikHas di Bali nanti. Bukan saja ditaja sepenuhnya, lagi best dapat duit poket sekali. Siapa nak bagi kan? Kalau nak keluar duit sendiri, terketar-ketar jugak tu. Malah akan pikir 4 juta kali, nak ke tak. 



Ye lah, bukan masalah berkira, tapi dalam keadaan ekonomi dan musim pandemik Covid-19 ni, rasanya kena lebih berhemah berbelanja. Sebab itulah, bila MEERACLE HQ umumkan jer challenge Oktober 2020 iaitu pemenang akan dapat percutianke Bali akan ditaja sepenuhnya dan duit poket pun akan diberikan, apa lagi... CikHas mula susun strategi, buat plan tindakan untuk diri CikHas dan semestinya juga untuk Team CikHas. 


Alhamdulillah, inilah hasil perjuangan yang berbaloi-baloi. Tak sabar nak tunggu trip ke Bali nanti. Walaupun tak tau bila boleh pergi disebabkan Covid-19, tapi it's okey, sebab CikHas dah dapat 'lock' hadiah tersebut. Gembira tak terkata. Subhanallah. Terima kasih Ya Allah. Terima kasih family CikHas, Team Agent CikHas, CN, MEERACLE HQ, Founder MEERACLE dan semestinya anda, pengguna produk MEERACLE yang membeli produk CikHas samada melalui CikHas dan juga Team Agent CikHas.

CikHas nak ambik kesempatan untuk ucapkan tahniah kepada rakan seperjuangan dalam bisnes MEERACLE yang turut memenangi Challange Oktober 2020 ini. Semoga kita semua akan terus melakarkan kejayaan dan membina empayar bisnes MEERACLE dan sekaligus memperkasakan ekonomi wanita khususnya dan ekonomi negara.
Siapa kata jual produk skincare dan kosmetik tak boleh cari makan pada musim pandemik yang melanda dunia? Kami dah buktikan. Jadi, anda tak perlu ragu-ragu untuk sertai CikHas dengan MEERACLE.

Nak bisnes, terus whatsapp CikHas ya. Jom sama-sama buat duit dengan MEERACLE. I will guide you along the way, as long as you want it! InsyaAllah. 


Hasanah Hasrin

STOKIS DIAMOND 2020
"TOP AGENT RUBY MEERACLE 2018"
019 - 751 5660

http://empirecikhas.blogspot.com
Diamond CikHas

You May Also Like

0 Comment