How To Be A Good Leader

by - November 19, 2020

How To Be A Good Leader


Yeahhh tak sabar nak masuk kelas malam ni. 


Oh ya, kat sini CikHas tak pernah lagi cerita kan... yang CikHas ambik kelas khas dari Cikgu June Mohd Som atau dengan nama lebih popular Cikgu June Petir. 


Nanti lain kali CikHas share dengan lebih details. Cuma, apa yang CikHas buat ni adalah sebagai usaha dan komitment CikHas untuk bisnes MEERACLE yang CikHas buat. Ia bukan saja untuk CikHas tau, tapi untuk Team CikHas. 


Sebab itulah, CikHas kena tambah ilmu tentang leadership, cara bina team, cara jaga team dan juga cara untuk kukuhkan team. CikHas pejam mata jer kuarkan duit untuk kos-kos nak dapatkan ilmu. InsyaAllah, semoga apa yang CikHas ikhtiarkan ini dapat memberi manfaat kepada Team CikHas.


Rugi tau jika uols tak ambik peluang sedut ilmu yang akan CikHas share. Oh ya, buat uols yang sedang cari peluang bisnes ber-leader dan mentor, uols boleh sertai Team CikHas. InsyaAllah, kita buat sama-sama bisnes MEERACLE ni. 


Itu jer untuk kali ni, doakan semoga Allah memberkati usaha dan ilmu yang akan CikHas pelajari malam ni. How to be a good leader... and i want to be a good leader to helps others to achive their mission. 


Sampai jumpa lagi!

You May Also Like

0 Comment