Diuji oleh SIRIM... MEERACLE Under the Sea Moisturizer

by - November 25, 2020

CikHas nak khaborkan berita gembira buat uols, khususnya yang mungkin ada yang rasa risau, ehh okey MEERACLE Under the Sea Moisturizer ni. Takut rosakkan kulit atau takut jadi iritasi pada kulit. 


Pihak HQ MEERACLE dengan penuh rasa tanggungjawab dan yakin telah hantar produk hebat ni untuk diuji oleh SIRIM bagi mengukuhkan lagi bukti dan meningkatkan lagi keyakinan pengguna rangkaian produk MEERACLE Under the Sea. 

Alhamdulillah.

MEERACLE Under the Sea Moisturizer telah diuji oleh SIRIM dan terbukti bahawa MEERACLE Under the SEA Moisturizer TIDAK MENYEBABKAN IRITASI pada kulit. 


Alhamdullillah lagi sekali. Sebab CikHas pun pengguna tegar produk ni sejak mula-mula ia dilancarkan. Dan memang terbukti pun, sejak CikHas guna, kulit muka tak pernah jadi iritasi. Bahkan kulit jadi lebih lembut, lembap dan glowing jer. Memang terbaiklah MEERACLE Under the Sea Moisturizer. Memang CikHas tak carik produk lain dah, nak setia dengan produk nan satu ni jer!



Kat sini CikHas tepek 1 lampiran keputusan test report SIRIM tersebut. Bolehlah uols tengok yer. Nanti nak cuba MEERACLE Under the Sea Moisturizer, bolehlah contact CikHas. 


Always remember, dalam rutin penjagaan kulit, wajib sapu moisturizer pada kulit muka kita. Yang lagi bestnya, Under the Sea Moisturizer ni boleh pakai siang dan malam. So, kita dah jimat duit dah...1 produk boleh guna untuk siang dan malam. Guna pun calit sikit jer, sebab tekstur dia sangat soft dan mudah serap ke dalam kulit. Takyah risau berlengas ke apa sebab ia mudah meresap dalam kulit. 


Haa gitu, sempat lagi menerangkan, padahal dah nak stop dah menulis sebenarnya hehe.


Oh ya, untuk dapatkan info tentang promosi terkini yang HQ buat... uols boleh terus FOLLOW CikHas di:



FB Personal: 


Official Page: 

You May Also Like

0 Comment