Meeracle Facial Cleanser

by - March 12, 2020

Cleanser adalah pencuci muka yang setiap hari kita guna, kan?

Haa, produk yang penting dalam routine penjagaan kulit harian kita, untuk kulit bersih, tiada kotoran dan bebas minyak serta kulit kusam.

Setiap wanita dewasa mesti dalam bilik airnya ada cleanser. Yang tak ada tu, memang dia tak sayang kulit muka dia. Cleanser ni asas tau sebelum dan selepas bermakeup.

Sini CikHas terangkan apa yang bestnya Cleanser Meeracle.



MEERACLE FACIAL CLEANSER (PENCUCI WAJAH MEERACLE):

Cleanser ni mengandungi bahan-bahan yang boleh buat kulit kita nampak muda. Kalau nak tau, kulit muka kita boleh nampak lagi tua dari usia sebenar kita! Siapa je yang nak nampak tua sebelum umur yang sepatutnya betul tak? Jadi dengan Meeracle Facial Cleanser ni, ia dapat membantu kulit kita untuk jauhkan dari kedutan dan juga merupakan anti-penuaan.


Banyak lagi kelebihan dari bahan2 anti-penuaan yang digunakan dalam cleanser ni, contohnya seperti Malachite Stone, Aloe Vera dan juga Malus Domestica Fruit (Apple). Tiga bahan ni mempunyai kebaikkan yang berbeza tapi ada juga persamaannya dari segi untuk melawan penuaan dan kedut-kedutan di kulit muka.



FUNGSI MEERACLE FACIAL CLEANSER: 
Nak tau apa lagi fungsi cleanser ni? Haaa ia boleh:
 Pudarkan parut jerawat
 Menghilangkan keradangan / kemerahan pada kulit
 Mencerahkan kulit
 Tiada lagi minyak dan kotoran di muka
 Melembutkan kulit wajah


Berita baik buat anda terutama yang mempunyai masalah kulit sensitif kerana Meeracle Facial Cleanser bebas dari SLS, jadi anda tak perlu risau tentang iritasi kulit.


HARGA
RM 49 / 50 ml
(Normal Price: RM 59)



Berminat nak cuba Meeracle Facial Cleanser atau produk-produk Meeracle yang lain, boleh contact CikHas tau. Klik Whatsapp Link INI. Terima kasih dan selamat ber-Meeracle. 

You May Also Like

0 Comment